A rendszer használatának előnyei

Árbevétel és termelékenység növelése
A gyors, hatékony kommunikáció és információáramlás lehetővé teszi a pontosabb helyzet- felismerést és segít abban, hogy egy-egy döntés meghozatala előtt minden adat rendelkezésre álljon. Kevesebb időt kell fordítani kimutatások, jelentések készítésére. Az egyes modulok közötti kapcsolat miatt automatikusan is létrejönnek adatok.

Az adatbevitel felhasználóbarát módon történik, az ellenőrző funkciók pedig nagymértékben csökkentik a hibás rögzítés esélyét. A folyamatok átfutási ideje emiatt kevesebb, kisebb a hibalehetőség, így optimálisabb az emberi erőforrások kihasználása és ezzel kapacitást szabadíthat fel.

IT fenntartási és munkaerő költségek csökkentése
A VOGON2 technológiai felépítéséből adódóan a vállalkozásnak nem kell törődnie háttér-infrastruktúra biztosításával. Nincs szükség külön szerverre, annak megfelelő áramellátására és hűtésére, ezért kizárólag az elektromos fogyasztáson évi több tízezer forintot spórolhat meg.

Nem kell aggódnia az adatai biztonsága miatt sem, mivel azok körültekintően védett rendszeren, ellenőrzött hozzáférésű eszközökön tárolódnak. Nem kell külön emberi erőforrást biztosítani a karbantartására, telepítésére, frissítésére. Ezeket a rutinfeladatokat szakembereink távolról, automatikusan és folyamatosan végzik.

Átláthatóság
Ügyfelei, beszállítói és partnerei adatai egyetlen központi helyen érhetőek el. Mindig pontos, friss és jól áttekinthető adatokon nyugvó megalapozott döntést hozhat. Ellenőrizni tudja a folyamatokat, azonnali lépéseket tehet, hogy a helyes pályán tartsa cégét.

Nem kell időt pazarolnia az adatok keresgélésével, mert a fejlett és felhasználóbarát keresővel pillanatok alatt kiszűrheti a lényeget. Riportokat, kimutatásokat készíthet, megvizsgálhatja akár egy adott időszakra vonatkozóan mi zajlott cégében.

Rendelkezésre állás
Bárhol is tartózkodjon, irodája mindig követi Önt. Mivel az információk egy központi helyen találhatóak, hozzáférhet azokhoz, akár külföldről is. Nem kell lemondania semmilyen funkcióról, úgy dolgozhat otthonában, vagy egy szállodában, mintha az irodájában lenne.

A dokumentumokat nem kell e-mailben elküldeni partnereinek, mert azok egy webes felületen keresztül is elérhetőek, ha megfelelő jogosultsági beállításokkal rendelkeznek.

Ügyfelek nyomon követése
Manapság elképzelhetetlennek tűnik, hogy egy vállalat ne rendelkezzen ügyfél-adatbázissal. Viszont kevesen vannak azok, akik kihasználják a benne rejlő lehetőségeket. Az ügyfél-elégedettség a vállalat folyamatos növekedésének egyik előfeltétele, így ezt a szempontot nem szabad figyelmen kívül hagyni.

A VOGON2 lehetőséget ad arra, hogy ügyfelei üzleti viselkedését nyomon kövesse, igényeiket kielégítse. Célzott, személyre szabott marketing kampányokat indíthat, majd a visszaérkező adatokat kiértékelve lépéseket tehet a hűséges ügyfélkör megteremtéséért.

Automatikus figyelmeztetések
Beállíthat figyelmeztetőket, emlékeztetőket bizonyos ismétlődően előforduló eseményekre. Raktárában minimumszinteket határozhat meg és automatikus beszerzéseket indíthat, ha kifogyóban van az adott termék.